The big jump

17:44

Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines.Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails.Explore.Dream.Discover...
So this is it. I made a decision. I was brave enough to become one of the travelers who do everything in order to make their dreams come true. I left my beautiful country-Latvia to join my sister and start a new,more colorful page of my life.
My destination for this adventure is sunny Madrid. City which has million places worth seeing. Large museums,pretty cafés,tasty paellas and excellent shops.
Welcome to the new beginning. Stay tuned for crazy adventures,meaningful stories,delicious recipes, breathtaking pictures and traveling tips.
Because life is a great journey,isn't it?
Parce que la vie est un bon voyage,n'est ce pas?
Bisous :)
Alors c'est ça. J'ai fait la décision.J'avais du courage suffisamment pour devenir l'un de voyageurs qui font tout en ordre de réaliser ses rêves. J'ai quitté ma belle patrie-la Lettonie pour joindre ma soeur et commencer la page nouvelle et plus vivide de ma vie.
La destination de cette aventure est Madrid.La ville qui a milles de monuments qu'on devrait voir. Des grands musées,des cafés mignones,des paelles delicieuses et des magasins parfaits.
Bienvenue au nouveau début. Soyez prêts aux aventures drôles,les histoires franches,les recettes merveilleuses,les photos incroyables et les conseils de voyager.
Zane Kolesnikova

You Might Also Like

0 comments